Wednesday, December 1, 2010

Akhirnya...

Dah lama aku x update blog..besa la bz study rush final exam..(padahal facebook tiap2 ari bukak)..


Ha… ni nk cita sal ak da 5 bulan lebih aku x blik umah…bygkan betapa homesicknya aku dok kat perantauan… dah la raya d perantauan…sayu beb bila dgr takbir raya di kala semua org beraya ngan family, bermohon maaf ngan ibu bapa..tp kita d perantauan hanya mampu melihat dari jauh..hanya telefon mnjadi penghubung ku dengan ibu bapa ku semasa hari lebaran tu.. mungkin dugaan belajar jauh..apa2 trpaksa korban kn…

Hari yg ku tunggu telah tiba.. tanggal 23 November 2010, pukul 17.50 (air asia delay 15 minit ~cipet ayam toi ~).. aku berangkat dri tanah besar kuching ( betoi x bahasa aku) trun kuala lumpur..

Hanya tuhan saja yang tahu betapa happy ny aku time tu.. 5 bulan aku x blik jmpa family aku…n yg pling aku tnggu2 tentu nya My SYG (Najihah Abdullah)…5 bulan lebih rndu yg dipendam akhirnya dpat juga ku lepas kn…

Sesampainya di LCCT ngan mmbr aku lagu dua owg tu…bapak dia tlg antaq p KL Central…so save budget la x yah naik bas dah dri nk nggu bas penuh bawu jln.. smpai2 ja KL Central ak jln2 trnmpak seseorg yg sudah lma ingin ku temu… sapa lagi lau bukan syg aku ler.. (thanks syg coz snggup tnggu b kt KL Central)..

Dalam sehari tu aku spent msa ngan syg aku melepaskan segala rndu yg trpendam..huh!!! lega asanya…

Ni ada beberapa pic aku selitkan semasa aku kuaq dating ngan dia nih..hehehe..




jelir ja keja...tp aku suka...hehehe..cute kn..

 amacam?? nmpak kurus x aku?? ahaks

 pic2 yg aku suka..

yg ni no komen...hahahaha...mcm muka tuttt agi muka aku ni...jnji ak bahgia..hehe

2 comments: