Saturday, August 7, 2010

Pasal status aku kat Facebook..

Mmg malam ni aku berasa lain sngt2..tiba2 ja persaan ni asa x keruan..x sng dduk..
bila aku duduk sorg2..aku trmenung sorg2..

bila aku dok sorg2..au tringt pada dia..ntah prsaan ni syg sngt2 kat dia..x kn pudar..sakit semua ada..

jujur ak kta yg xpenah kurang ckit pon wlaupon smpai skang ni..

ak tringt kata2 kwan ku ni..



: Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhenti
mencintai seseorang bukan karena orang itu
berhenti
mencintai kita melainkan karena kita menyadari
bahwa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita
melepaskannya



aku pon bingung..aku harap ALLAh berikan la petunjuk kepadaku..
sakitnya rnduku padanya..
ingin sngt2 brjumpa dgn si dia..

5 comments:

  1. teringgat kt "ehem2" la tuu.......

    ReplyDelete
  2. aku taw kt spa ttuuuu.....

    ahahaa...!!

    ReplyDelete
  3. alalalalalaaaaaaaaaaaa........... cian nyer die.... mbk sbar jak byk2 k... biasa la ya.. mun kte dh syg ngn ssorg ya kte nang ssh mok lupakannya... pe2 pn hd hrus diteruskn,,,, so,,,,,,,,,,,, kte enjoy.............!!!!!!!!!!! hikhikhik....... =p

    ReplyDelete