Friday, August 13, 2010

KisAh Aku DaN DiA

haha..trdetik hati aku nk tulis kisah aku..nk baca ke x tu lantak la korg punya psal..bgi aku wlupun prjkenalan ni leh dikatakan lama bgi ku..tp bnyak kenangan yg xdpat aku lupakan dia..
kisah nya bermula beginii..mula2 stat kenal dri lamn web sosial..,cm owg ckp mula2 knai internet.(masa tu friendster lagi)..mcm mna tngan bole nk add dia aku pon xtaw..mungkin owg kta jodoh kot..bermula dri ctu perkenalan dia..yg lwaknya mula2..aku try mnx no fon..xpenah2 aku seberani bgitu mnx coz singkat sngt baru beberapa hari aku knal just knal lam tu ja..x sngka dia bgi..wow..seronoknya aku msa tu..
tp bila nk kontek adess trsilap dpat kt nyonya mna ntah..silap tekan no pnya pasai..xpa2..sok aku chat aku mnx agi mmg dpat..so mula kami wat date 1st wlaupon msa tu x kapel agi..1st time jmpa dia mmg nk wat suprise..elok2 g giant nk wat suprise aku plak kna jelir ngan dia dulu..nakal betoi tp cute..apa lagi..mmg jatuh hati kot..sepanjang perkenalan hmpir setahun..aku pon mula mmbranikan dri hasrat serius dngan dia n dia terima..hanya tuhan ja taw betapa seronoknya aku msa tu..
smpai saat da h tiba..aku kluar 1st date ngan dia..huh..mmg gementaq sungguh tym tu..lokasi kfc...x sngka terpkai bju merah sma2..ni gmba msa ku 1st date ngan dia..he3


lau nk cita mmg bnyak sngt nk habaq kat cni..tp aku pndek kn..smpai saat ni dah hmpir setahun 3 bulan da aku ngan dia..mmg syg sngt2..ku harap kkal ngan dia..

ni la gmbar sygku yg pling ku syg sngt2..

n yg aku pling x leh lupa dia snggup teman aku d airport..best gak di airport ea...amik gmbar cna cni...men2 ngan troli..cam budak2 pulak..he3..


wlaupon bnyak rintangan n halangan kami tempuhi...bnyak bnda yg dpat kami pertahankan..Harap semua mndoakan kebahgian kami..smpena di bulan posa n nk dekat rayya dah ni...
x sbar nk jmpa si dia..lma benar x jmpa dia ni..wait me syg..(^_^)

3 comments:

  1. wow..!! so sweet... like it so much... =p
    p wak.... jlez la.. wawawaaaaaaaaaaaa..............!!! ble la sye nk bhgia cm2,,,,huhuhu..... sy nk cm2 gak..... tlg doakn utk sya gak k wakk,,, hukhukhuk,,,,, beruntung nyer awek awk 2,,,, pe2 pn sye doakan awk n die bahagia hingga akhir hyat,,, amin,, (^_^)

    ReplyDelete
  2. hoh...!!

    mcm tu ka hng knai....

    sunggoh menusuk....!!

    haha..!!

    ReplyDelete